2009...

Jag har kommit fram till att jag måste nog vara Sveriges sämsta bloggare. Jag tycker egentligen att det är kul att skriva men min blogg hade varit så mycket intressantare med bilder... Johanna har förklarat men jag är ändå pisskass! Fast jag har en kalas bra kameramobil och visst, jag tar foton med jämna mellanrum nåstan varje dag. Det får väl nåstan bli ett nyårslöfta att jag ska försöka bättra mig lite. Och att jag måste få hjälp med att göra min fula blogg lite finare. Men det kommer..

Hade en någerlunda lugn nåyrsafton med kärleken och min lillebror med familj. orkade inte ens kröka till det ordentligt för det hade blivit isåfall den tredje berusningen på 8 dagar och det är ju inte riktigt jag. Har ju min träning att tänka på också. Den har ju pausat under julhelgen men är i farten igen! Tre stycken skall det bli denna vecka och nästa vecka ska det tillbaks till det normala, 4-5 stycken med ett löpar pass så jag är i form tills gräs säsongen börjar på huaröds IP.

Jobbar extra imorgon lördag för att kunna spendera lite tid med min kärlek. Kommer inte träffa henne speciellt mycket men jobbar hon så kan lika bra jag också. Har ju min flyt tid att tänka på.

Och nej, snart jävlar skall det till att styra ihopa en träff med Janne och Fia så vi kan ljuga tokmycket för varandra igen! Saknar dom menlösa diskutioner vi kan ha.

Nej nu måste jag ge min tös en puss innan jag sticker tillbaks till jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0