Söndag 20/12 och alldeles vitt ute

Summa hittills av larm denna vecka, 1! Ett beredskapslarm inne på stationen i fredes kväll. Inte så illa men det verkar som om alla håller låga hastigheter vid detta väglag och det är ju bra. För dem själva! Men jag ska inte klaga, finns ju veckor då det inte kommer ett endaste larm har jag hört.

Och idag är det söndag och min familj ligger i sängen och myser. Eller rättare sagt Neo ammar. Sen ska vi äta frukost. Och lite senare idag har jag bytt bort jouren för då ska vi till Johannas pappa i Linderöd på tidigt julfirande. Ser fram emot den goda maten. För där bjuds alltid på riktigt god mat! Så det blir till att köra rysligt försiktigt för tydligen så varnar vägverket alla skåningar för att ge sig ut i trafiken.

Man United åkte på storstryk igår! Måste vara för att 7 av 9 ordinare backar är på skadelistan. Så det måste ju bli back köp i januari när transfer fönstret öppnar. Och grattis till Zlatan och Barca som vann klubblags vm! Hoppas innerligt att Zlatan får vinna champions med Barca i år! Är man en Zlatanist så är man!

Nej nu ska jag se hur det går för Neo...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0