Not so very big!

Då var det torsdag om man längtar efter fredag kväll så man kan få njuta av helgen. Skulle egentligen jobbat fredagkväll men jag har jouren så jag har bytt bort den. Till min stora glädje. Vem vill egentligen jobba fredagkvällar!? Och idag blir det arbete från 7.15 till 15.00 med lite ansvar där på slutet. Kan vara skönt att slippa köra så himla mycket i detta väder. Det verkar förstås som de har plogat hyfsat ute men jag ska låna svärmors lilla suzuki swift idag och den sitter som en kostym på mig. Not so very big! Så man lär köra med hjärtat utanför kroppen idag.

Och försäkringskassan är sveriges långsammaste organ! Väntar fortfarande på mina pappapengar som gör att jag kan fixa vinterdäck till min volvo och det viktigaste, julklappar till min familj. Men jag ska fan ringa dom idag igen och jaga dom slöe arbetarna som tar sån tid på sig. Väldigt irreterande!

Vi var en snabb sväng i stan igår och skrev på det nya kontraktet på den nye lägenheten vi ska flytta till. En marklägenhet på luevägen! Så jäkla underbart! Dels 1:a plan med liten uteplats och där är så man kan sitta ute och grilla på sommaren! Det ska bli super! Och en liten lekplats till Neo när han blir lite större. Ändå minus är att det är lite längre till brandstationen men det är en som bor i samma område plus några gubbar som bor ännu längre ifrån lite längre upp. Så jag ska nog också klara det. Ska bli underbart att få flytta med min stora kärlek och njuta av livet och kunna planera lite längre fram.

Inga larm hittills och det är konstigt tycker jag med tanke på väglaget. Men så är det väl, alla kör försiktigt och åker någon av vägen så är det inga personskador så då blir det ingen utryckning med brandkåren! Skönt på ett sätt för jag vill ingen något illa men tråkigt på det sätt att jag älskar att rycka ut!

Jag som inte ens var sugen på att skriva idag. Har hunnit med några meningar... Men nu ska jag förbereda mig inför dagens tråkpass! Ett städ nu på fm och det är på andra sidan e22:an. Det gillas icke! Men jag hinner! Älskar min Johanna något otroligt mycket! Du är världens vackraste och du har gett oss världens finaste gosse! Pussar i massor till dig min kärlek-

Kommentarer
Postat av: Johanna

älskar dig med!!

2009-12-17 @ 11:55:04
URL: http://baradu.webblogg.se/
Postat av: MmaddizzZ

Istället för att vara först kommer du vara sist - men hinna ska du nog göra... Du o Markus kan ju tävla om vem som hinner först! :)

2009-12-17 @ 19:51:59
URL: http://mmaddizzz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0