monday 7 dec

Äntligen måndag och helgen har flytit på skitsnabbt! Har inte gjort något känns det som. Men jag har myst iallafall massor med min lilla familj och vi var på Johannas morbrors kalas i lördes. Så där blidde det tårta och det är aldrig fel! Sen Zlatan på kvällen där och ett mål av honom så var den lördagen nice. Sen på söndagen fick jag iordning min nya leksak, iPhone, så nu njuter jag och leker som tusan med den. Att en mobil kan vara så underhållande och förbaskat bra! Aldrig varit ett fan av rörelseskärmar men nu älskar jag det!

Jobbar kort dag idag, 7.15 till 13.00 så det blir direkt till gymmet efteråt. Sen får jag en extra lång em+kväll att bara mysa och njuta av att vara pappa till världens underbaraste och snällaste son! Och pussa på min minst lika underbara sambo och fantastiska kärlek!

Nu ska jag göra mig i ordning...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi älskar dig ! Puss Neo och Johanna

2009-12-07 @ 12:01:05
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0