mixed up!

Då var det fredag igen och denna gång kan jag njuta lite i kroppen. Jag är ledig tre dagar och på söndag har jag bytt bort jouren för vi ska till Johannas pappa i Linderöd och fira lite jul där. Är ju Neos morfar så klart vi får ta och styra upp resan dit. Bara bilen vill starta. Igår krångla den igen men den satte stopp för Johannas planer för jag hade svärmors lilla röda suzuki. Det var tydligen nyckellåset vid ratten som hade frösit. För sen när jag hade surat klart så överdrev jag uppvärmningen av nyckeln med tändare, så jag brända mig på fingrarna men bilmöget startade iallafall. Så efter ett prat med experten (Jörgen) så kom det fram till att det måste ha kommit fukt in där på något sätt. Och nu ska jag ha en ny bil rysligt snart! Tror att det väger mellan en 9-5 som är minst en 04 eller 05:a eller en volvo v70 i minst samma årsmodell. En rejäl "svensk" bil som är bland det säkraste du kan köra med i personbil väg!

Jobbar dag istället för kväll idag och det är skönt som ättika! Vem vill jobba kväll en fredag?! Så jag tror att vi skulle ner till Thomas och hans bihang Sandra men han är ju trevlig så jag får försöka stå ut med hans galna ko! Haha (Där fick du för att jag är "tjock"!) Haha! Skämt åsido så ska det bli trevligt. Får prata ut och ställa frågor om 9-5 för dom representerar saab.

Suck nu är klockhelvetet mycket så nu måste jag jobba.... Får väl skrapa den lilla röda som jag ska låna idag igen. Ha en trevlig helg alla som förtjänar det!

Kommentarer
Postat av: Julia

Vill ni provköra vår en dag som är en -06 så får ni gärna göra det, i och för sig automatare... men så får ni känna på menar jag. Ha en bra dag!

2009-12-18 @ 07:27:05
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: [email protected]

Haha galna ko var det ja :D Passa dig så jag inte smittar dig med galna kosjukan ;)

2009-12-18 @ 10:09:12
URL: http://whybenormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0