Lite trött idag...

Åh vad det är fruktansvärt kul att vara supertrött om morgnarna och veta att strax ska man till sitt underbara jobb och tukta dom små russinen! Men det är tills jag kommer ut jag kommer vara trött. Sen ska jag få upp farten utav helvete! Har ett städ nu på fm och jobbar till halv 4 idag. Tråkigt men sant. Sen ledig imorgon och då skall jag mysa med min son punkt slut! Känns att man jobbar igen för när man har slutat jobbet och kommer hem så sover han eller så är jag pissetrött. Så nej, jag tror jag ska bada lite med honom om hans förkylning tillåter det och mysa med honom. Han är ju en sån glad liten busunge! Han ska förresten till bvc idag. Och Johanna får klara sig utan mig, suck! Det är ju kul att få höra om han har växt och är på väg att bli lång som sin far eller (tyvärr), tjock som sin far. Men min kvinna får uppdatera mig med det när dom är färdiga där.

Har jouren nästa vecka och det är iallafall något positivt. Kom precis på en sak som jag måste fixa nästa vecka och som ställer till det när jag har jouren. Vi skulle in till stan på onsdagen men då måste jag hitta någon som kan ta den nån timme för mig där. Tråkigt att bli av med några timmar för det kommer säkert larma då!

Nej nu ska jag göra mig iordning och pussa min kvinna för sedan är det underbara särlagården som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0