jourvecka...

Ja då var det äntligen tisdag och jag ser redan fram emot att ha sovmorgon imorgon. Men det får jag bara om Neo kunde få bli kvitt sin förkylning. Låter så hemskt när han andas ibland. Tur för mig och honom att han har världens underbaraste mamma som vaknar vid minsta lilla skrik och tittar till honom. Jag vaknar ju inte riktigt varje gång. Och min egen förkylning känns bättre och bättre. Lite i halsen fortfarande dock men det går väl över tills min jourvecka slutar. Brukar ha sån otur. Och gymmet ligger jag lågt med. Är bara dumt att anstränga mig när dessutom larmet kan gå när som helst och då kommer jag få mig en rejäl ansträngning.

Ikväll så är det julbord med brandkåren. Plus passiva medlemmar, dvs de som har slutat eller gått i pension men ändå håller sina kontakter kvar inom Tollarps brandkår. Kan väl bli intressant måste jag säga och eftersom jag har jourvecka så ska jag dit lite tidigare och duka och sånt. Gör mig inget då jag är ju lite halvgay sen mina snart 7 år inom hemtjänsten.

Har fortfarande inte hittat 4 vinterdäck men en kille skulle kolla upp om det var rätt size idag annars blir det väl blocket och massa onödiga pengar på både resa och däck. Funderar redan på vad för bil jag och min Johanna ska ha sen. En v70 eller 9-5.a? Eller en suv av något slag? Ny bil eller bättre begagnad?  Ja lite såna frågor som vi får ta sen.

Nej nu ska jag bättra på min andedräkt och mitt garnityr! Nice day to u all!


Kommentarer
Postat av: [email protected]

Klart du ska ha 9-5:a :D Och komma bort från traktorerna :)

2009-12-15 @ 09:48:33
URL: http://whybenormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0