Jobbonsdagar är tråkiga speciellt vid kvällspass!

Blä! Jobbar em och kväll idag och det är jag inte ett dugg sugen på idag! Neo är lite mer förkyld idag och även min kärlek känner sig lite förkyld idag. Tråkigt men så är det väl nu när man har smått. Blir en sjuk så går det snabbt ut över resten av familjen. Men peppar peppar ta i trä så är jag bara lite småsvullen i halsen och mår annars prima!

Zlatan spelar ikväll men det är en match jag missar dels för att jag jobbar och att jag inte har viasat fotboll. Men allt går ju att hitta på nätet så direkt när jag har slutat jobba så ska jag hem och leta! Är man Zlatanist så är man.

Nu ska jag äta lite innan det är dags att promixa till "kolgruvan". Min kärlek har gjort lite mat till mig. Hon är guld värd för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0