Joakim+Johanna=Neo

Då sitter man här igen, tidigt som fan. Men det är bara att gilla läget. Man måste tyvärr jobba. Tyvärr ska jag nog inte säga för det är ju rätt så skönt om jag ska vara ärlig. Men självklart hade jag fått välja så hade jag nog varit med min kärlek och våran son hela tiden. Det går inte med ord förklara vad jag känner när jag tittar på min son. Han är så otroligt fin så man undrar vad man har gjort för att förtjäna en sån underbar pojke! Och Johanna är så himla duktig (hon låter mig sova hela nätterna). Det har egentligen hänt så mycket sista månaden så jag orkar inte skriva allt. Men alla som har själv barn vet hur stora framsteg de gör hela tiden. Och idag blir första gången han skall till bvc utan mig. Tråkigt men sant.

Jag jobbar 7.15 till 15.30 idag. En lång dag direkt men jag började redan igår med em+kväll. Och tydligen hade jag fyllt i fel på min semester så jag hade tagit ledigt igår också men det var ju inte min mening men som tur var så löste det sig ganska smidigt så jag fick jobba. Men man var lite tung i ben och huvud igår kväll. Och nu på morgonen så känner jag mig pigg men inte i benen. Kan ju ioch för sig vara träningsvärk också. Jag har hög träningsstatestik på sistone! Så man är lite småsliten av det också.

Nej nu ska jag borsta tänderna och pussa min familj innan jag får gå till jobbet i det underbara minusgradiga vädret! Ha en trevlig dag alla!

<b></b> Född: 26/10, 07.16
Från dagens kristianstadblad.

Kommentarer
Postat av: MmaddizzZ

Ni är så fina! :)

2009-12-03 @ 19:54:50
URL: http://mmaddizzz.blogspot.com
Postat av: emma

Ohhh vad fina ni alla tre är!!!

2009-12-14 @ 18:56:02
URL: http://emmath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0