fredag 4 dec. Mindre än tre veckor till julafton!

Ja då var det äntligen fredag! Står mys på schemat hela kvällen och helgen och även ett kalasbesök. Och så har jag ju köpt en ny mobil som jag måste lära känna. Den är lite småkrånglig för jag är inte van vid pekskärm och alla dessa konstiga inställningar. Men jag ser fram emot att lära känna den så jag och min iphone kan bli ett. Var även en sväng i stan igår på öb och på willys. Och jäklar vad folk vi träffa! Tror vi träffa bara på willys en 4-5 omgångar med folk som vi stod och prata med. Kul att komma ut lite och träffa folk och samtidigt göra nytta som att fylla på kylskåpet.

Klicka för att se nästa bild
Idag så jobbar jag hyfsat kort dag, tror jag. 7.15 till 14.00. Och det ska även hinnas med ett gymbesök efter jobbet och sen är det min underbara familj som gäller för hela slanten. Bada med Neo igår kväll och det är så mysigt. Han bara tittar på mig när jag doppar honom i badet som om vad sysslar du med!? Men han skriker inte, ingenting. Han tyckte nog det var skönt igår för det sprattlades en hel del med benen.

Älskar dig mest av allt i hela världen Johanna! Tack för att du har gjort mig till världens lyckligaste och stoltaste man.

Trevlig helg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0