...

Usch vad jag inte känner för att behöva gå till jobbet idag. Är nog deprimerad för att jag vet att om två dagar är det julafton och jag ska fan jobba em+kväll! Missa allt vad mys heter med min kärlek och Neo! Suck! Och jag har fullt med städ på schemat dessa två dagar innan julafton också. Blä vad jag tycker det är tråkigt! Men idag jobbar jag iallafall 7.15 till 15.30. Lite promenad och sånt på em.

Igår morse så fick jag ett larm kvart i 5 på morgonen. Också lagom roligt. Ett beredskapslarm så det var bara att köra upp och sen direkt till huvudstationen i kristianstad och fördriva lite tid. Alltid kul att umgås med mina kolleger i Tollarp men inte när man är så trött så man har ont i ögonen men det gick över lite senare. Lite kul att vi fick sitta över tiden till den nya jourveckan tog över. Men det är sånt som händer.

Var i stan igår och handla lite julklappar och smått och gott. Dagen avrundades med ett besök i Åhus. Hur trevligt som helst trots att jag var lite smågnällig först för att det strular så förbaskat med att hitta vinterdäck till volvon! Men det är bara att jaga på blocket varje dag så förr eller senare ska väl jag hitta fyra däck som passar.

Nu ska jag bege mig... So long fuckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0