näst sista dagen för 2009

Usch vilken tråkig morgon idag igen. Lite trött i ögonen men jag har fått sova ordentligt så jag vet inte varför det är så. Känner mig smått sliten. Kanske efter den efterhängsna förkylningen eller något? Ja strunt samma, nu är jag väl så gott som frisk så nu ska jag börja hänga ordentligt på gymmet igen. Tyvärr för min kärlek men bra för min hälsa. Har ju min julklapp som jag måste prova på ordentligt, min nya mp3 spelare som är utan sladdar och sitter bra på huvudet så jag kan tokträna utan att hålla koll på sladdar och sånt. Intressant.

Idag så jobbar jag 7.15 till 15.30 och jag har ingen jour så det blir väl dusch med min gubbe nu på morgonen och lite matrunda och sånt. Kan vara kul att ha det normala igen men nästa vecka har jag jouren för en kille som ville vara ledig hela veckan. Och det GILLAR vi! Ska dock besikta bilen på måndag och sen lämna in den på verkstad och få den fixad för bucklan jag så snällt fick av min vaktmästare på lillejul.

Neo är mer och mer med. Nu ler och skrattar han så hela mitt hjärta toksmälter! Det är precis vad livet går ut på har jag kommit på. Ha en underbar flickvän och sambo som jag älskar mest av allt och min son. Han betyder allt för mig. Han och hans mamma. Älskar er!

Nu driter jag i detta! Ha en nice day!

Kommentarer
Postat av: Din kärlek

älskar dig och Neo mest av allt!!

2009-12-30 @ 10:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0