delad tur och halsen är kass

Och så var det äntligen lördag! Jobbar delad tur idag och det är fan pekka! Jag har lite småtjock hals så jag låter lite ansträngd när jag pratar och det kommer ju russinen verkligen gilla. - Är du förkyld påg?! Så kommer det låta ett x antal gånger idag och jag ska ha olika svar varje gång bara för att orka hålla humöret uppe.

Lite otur har jag också. Hade ordnat ett par fina vinterdäck till bilen och de skulle sättas på i torsdes men tror ni fan inte att bilen är för låg där bak så det gick inte med dom däcken. Så nu får jag jaga satans efter fyra vinterdäck i dimension 185/55 eller 195/55. Viktigaste är de 55 för annars får inte däcken plats på min bil. Aldrig mer sänkt bil har jag kommit fram till!

Och halsa jäveln är fan lite jobbig idag. Bara jag kan ha jouren på måndag. Det är viktigast! Näst efter att Neo ska bli kvitt sitt. Han låter fortfarande genomtäppt och suga snor verkar inte hjälpa alla gånger. Inte så speciellt länge iallafall.

Rätt kille vann idol igår. Erik var aningen vassare även om Calle var riktigt skitbra igår! Hans öppning var det bästa jag sett med honom. Men låten som de båda sjöng gjorde Erik mer rättvis. Men strongt jobbat av kristianstadkillen ändå.

Nej nu ska jag fan borsta tänderna och svära inombords över att jag jobbar idag! Hoppas ni får en bättre helg än mig iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0