bajs helg!

Äntligen måndag och jag har jouren. Känner mig rätt så frisk efter denna helg som varit annorlunda. Jobbade i lördes men så helt plötsligt på fm så börja jag frysa ena sekunden och nästa så svettades jag! Och var allmänt matt i kroppen och ont överallt stundtals. Så när det var rast så tog jag tempen och jag hade över 38 graders feber. Jippi vad kul. För att inte sätta arbetskamraterna i skiten så körde jag matrundan också för den är ganska så lätt men jag fick fixa in någon för mig på kvällen och även söndagen för jag tyckte att det är nog bäst att stanna hemma. Och visst var jag feberfri hela dagen igår men halsen låter forfarande som en storrökare som dricker whiskey som en annan dricker vatten. Men Johanna gillar det. Haha! Och något som ska tilläggas är att vad fan ska vi med centrala bemanningen till!?? Jag ringde hundraelva gånger och kom inte fram någonstans! Så jag ringde in folk på egen hand istället. Får kanske skäll för det idag när jag ska jobba igen.

Och min lille Neo. Han låter hemsk i sin förkylning. Är rädd för att det kanske är jag som smittat honom. Och jag sover oroligt för jag lyssnar hela tiden på hans andning som låter hemskt! Men han är en liten tuffing så han gnäller inte eller gråter. Men för hans mamma och pappa så är det hjärteskärande. Och tänk då när alla andra barnsjukdomar kommer närmsta åren?! Suck! Har en tuff tid framför oss, jag och min kärlek!

Ja, jouren idag ja! Eftersom det är bara rösten som låter fucked up så är det ingen fara oavsett vilket larm som kommer. För jag känner mig frisk och stark. Och man kan höra vad jag säger. Och tydligen är det halt ute idag :-D eftersom det har varit flera saltbilar ute inatt!

Nej nu ska jag fräscha upp mig i munnen så jag kan få pussa på min kvinna innan jag ska gå till jobbet. Trevlig dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0