Ny blogg och Johanna

Det heter väl som så att jag skulle skaffa en ny och snyggare blogg men jag begriper då rakt ingenting!  Så än så länge nöjer jag mig med att skriva blogg igen. Men det är inte så ofta jag får tillfällen att skriva så jag passar på när jag orkar och kan.

Mitt nya liv för alla er som någerlunda känner till mig eller bara har hört något om mig , inkluderar numera sen en månad och lite till min stora kärlek Johanna. En väldigt annorlunda tjej med hett temprament! Men det är precis vad jag behöver. Jag är ju själv lite speciell så jag vet att man måste vara lite knäpp för att stå ut med mig och det har jag äntligen hittat en tösa bit som är minst lika bengalo som mig! ( Ett plus är också att hon är det finaste jag lagt ögonen på)

Idag torsdag har jag tränat på tivolibadet och det kändes kalas! Men att de har skaffat ett säkerhetssystem där på gymmet som känns som en amerikansk gangster skola är lite överdrivet men det var nästan tufft först, tills den börja pipa för jag sprang förbi för snabbt! Annars har jag småslöat till med träningen på sistone men jag tror det blir bättre snart då jag kanske hittar min borg. Fast jag funderar skarpt på att byta gym till Tollarp. Lite mindre (ganska mycket), men närmre min kärlek så jag får spendera desto mera tid med henne.

nej nu ska jag pryla henne i lite klassisk Nes för det var precis vad hennes bror gjorde med mig innan ikväll.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Söt du är mitt hjärta !

2008-11-06 @ 23:15:30
URL: http://baradu.webblogg.se/
Postat av: fiafia

nu har jag hittat hit med:)

2008-11-07 @ 18:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0