Två dagars händelser...

Då var denna fredag till ända.. vad har jag gjort idag då?? hmmm... jag köpte en ny mobil igår iallafall! Alltid något kul i dessa tider. En SonyEricsson c905. Ni vet den som är på tv reklamen just nu med alla fotografier. Ska bli spännande två år nu med denna mobil.

Och idag har jag sören bara jobbat. Men efter det idag så hängde jag med David till h2o gymmet i Tollarp. Han visa mig grejer som jag har tydligen blivit fel inlärd eller lurad. Men han gav mig lite tips och så. Så nu ska jag sören börja träna i Tollarp också! Eller sen blir det nog bara tollarps gym. Litet men bra! Och betydligt billigare än att köra in till stan för att träna bara...

Vi var och titta förresten på en lägenhet igår också. Mitt i hålan. En trea som var stor och fin! Men vi är nummer två som sökande så vi får se helt enkelt. Men vi håller tummarna!

Det känns hur naturligt som helst att vi kommer ta detta steg tillsammans så här pass. Jag tycker du har smält in så perfekt i mitt liv så jag kräver att vi ska vara tillsammans 24 timmar 7 dagar i veckan 52 veckor om året!!!
Älskar dig Elin Johanna Elofsson!

Kommentarer
Postat av: johanna

Älskar dig också Joakim, jag hoppas vi får lägenheten, längtar efter att komma till en dörr där båda våra namn står. Du är det finaste jag vet.

2008-11-14 @ 22:56:23
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0