Tollarp och åter Tollarp...

Sitter och tittar lite på fotbollsgalan nu ikväll och blev tvingad av min kärlek att skriva blogg. Och som vilken toffelhjälte som helst så är det ju klart att jag måste lyda. Vi hoppas på att vi ska få besked på onsdag förmiddag om en viss lägenhet i Tollarp. En trea som är rätt så fin faktiskt. Så vi får väl se om det går vägen.

Nu har jag faktiskt blivit medlem på h2o gym i Tollarp så nu måste jag ju få lägenhet också. Och där har jag börjat träna med David på mitt jobb. En riktigt trevlig kille som är en tränings freak utan dess like!! Precis vad jag behöver. Jag trodde jag hade skaplig koll på styrketräning och dess träning men har ligger ärligt flera år framför mig och det är ju bara till fördel för mig för han har tålamod att förklara allt rejält för mig. Idag tex har jag träningsvärk i brösten så man undrar om man är man egentligen. Ska in på gymgrossisten sen och beställa lite kuliga piller så jag kan förutom kost och träning satsa seriöst mot att bli stor.

Skulle tittat på skräckis ikväll men min kärlek palla inte trycket så gentleman som man är så stängde man av filmen och var lite social istället. Men det är inte hela världen. Jag överlever nog.

Ja min kärlek är en otrolig flicka med hett humör. Nästan så man blir till sig i hela kroppen bara på grund av det.  Tur att hon sansa sig lite idag iallafall. Jag fixar biffen nog efterallt ska du se mitt hjärta. Jag har ju dig iallafall.

Punkt punkt punkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0