Ledig dag och gröt i halsen

Vilken piss start på denna dag! Både jag och Johanna vakna med gröt i halsen fast hennes var värre än mitt. Tyckte så synd om henne så jag fick pussa på henne massor! Det blev lite bättre senare på dagen så då bestämde vi oss för att göra stan! Sagt och gjort så vi satte kurs och jag gjorde ett första stopp onoff, ÄNTLIGEN blev det Gears of War 2!!!! Så egentligen tycker jag resten som hände i stan var lite ointressant för jag brådskade en aning hem för jag ville ju lira lite! men för att summera det kort, sallad på trendie, snabb sväng på stan, och en snabbvisit till den där choklad affären så jag fick lyxa till det med min kärlek och lite praliner till henne.

Sen blev en rivstart på 4 timmars spelande!!! Johanna var ju ändå på gymnastiken så jag tyckte jag kunde passa på när hon var iväg och jag var ensam... Sen blev det lite ändå trots att hon var hemma. Spelet är ju sjukt bra!

Sån himla tur jag har träffat dig, älskar att du är det sista jag ser och pussar när jag somnar och att du är det första jag ser när jag vaknar. Och även den första jag pussar på. Du gör mig pusstokig!

Nu på kvällen mår vi faktiskt lite bättre men det känns lite fortfarande...
Nej nu ska jag kivas med min tvättvikerska! (Även min underbaraste kärlek på denna jord)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0