Lägenhet i Tollarp

Ja detta var ju en alldeles underbar dag till slut. Vi fick lägenhetn i Tollarp på Betaniavägen! En trea! Det kommer bli så underbart att få dela bostad med min kärlek. Längtar som en tok redan!

Och gymmet går skitbra på H2o! Fick skitbra pump i bicepsen igår och bra tryck i triceps idag. Känns som david har lärt mig väl. Kan ibland tycka att gymmet är lite väl litet men med lite fantasi så klarar man en massa övningar med fria vikter och det är ju bra på sitt sätt. På fredag får jag väl de roliga pillerna från gymgrossisten så jag får lite bättre ork förhoppningsvis. Ska på banken sen på fredag och fixa lite med papper och sånt viktigt så jag kan få rätt mot rättsväsendet för en gångs skull.

Och överst på inköpslistan över saker som behövs till lägenheten är faktiskt ett köksbord med fyra stolar. Men först får det ju lösa sig med inflyttningsdatum och såna små detaljer... Viktigast är att vi är tillsammans nu iallafall. På riktigt!

Kommentarer
Postat av: Din kärlek

Ja det ska verkligen bli underbart att få dela en lägenhet med dig hjärtat. Älskar dig!

2008-11-19 @ 20:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0