Jonas fyller idag

Min lillebror blir ännu gamlare idag! 22 år gammal och med betoning på gammal. Skulle gentligen tagit med honom på en kött reasturante ikväll men då våran käre mor och några kmmer ikväll hem till honom så fick vi grusa de planeran och hälsa på honom ikväll istället. För imorgon så jobbar man tyvärr hela jäkla dagen!

Vi vart och skrev på kontraktet igår och den 15:e är dagen då det smäller! Toklängtar så mycket redan. Jag vet att det kommer bli så himla bra och att vi kommer få det så fint hemma hos Elofsson Löfstedt trots att vi småkivas om allt som tillhör inredning. Det kommer bli så bra ska du se hjärtat.

Nej nu ska jag strax till gymmet och plågas av David. Ryggen som gäller idag. Har även beställt en träningsdagbok som tydligen ska vara skitbra att ha. Har jag hört av den största killen på gymmet. Han har tränat stenhårt i 4 år och har grym fysik! Typ sådan jag vill ha så jag behöver bara träna hårt i 3 år så kanske jag har lagom. Om mitt DNA vill mig väl. Nej nu får jag försöka göra mig i ordning och kanske diska iallafall innan min kärlek kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0