Hon är ju så underbar!

Tisdag kväll och min kärlek ligger i soffan och myser och tittar på desperat a hemmafruar. Hon är så vacker där hon ligger brevid mig. Älskar verkligen denna tös! Tror att detta är på riktigt, nu jävlar har jag hittat "henne"!

Har tränat lite innan idag med David och det känns mest i tricepsen idag, lite öm efter bröst, triceps passet. Var en sväng hos syrran och prata lite träning med Royne och lillebror, de ska nog försöka ge det ett ärligt försök sen efter nyår. Låter som en toppenidé tycker jag.

Var en sväng på banken idag också så nu är lite bekymmer ur världen.  Känns kalas! Och imorgon släpps Mamma mia officiellt och då är det meningen att jag ska köpa den till min underbara flickvän. Fast hon får vänta någon dag till bara..

Lillebror fyller sören år på fredag också! Ska kanske firas på något sätt. Trots det bara är 22 år gammal han blir. Trots det tvåbarnsfar och gift! Där ligger man i lä.. Förhoppningsvis inte så länge till.

Kommentarer
Postat av: Johanna

förhoppningsvis inte ; ) Jag älskar dig så mycket så det är inte klokt.

2008-11-26 @ 09:21:13
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0