Helgen i nacken

Nu är helgen förbi och jag kan summera den med att det blev ju en riktigt kul helg trots att jag jobbade. Visst jag var ledig i söndes förmiddag men ändå. På fest hos Jonas och Tezz på lördag kvällen och trots att fule-Tezz lura i mig en fulvodka snaps så blev det en lagon kulig kväll. Morbror Ronny kom lite senare och han är som sagt min och Jonas idol så det blev skit skoj! Och min Johanna var så vacker.. En dag så ska jag bli klok på hur man lägger in bilder här så ni får se vad jag menar...

Min mobil har börjat få frispel, skärmen blir helvit med jämna mellanrum och för varje sms jag får så måste jag starta om hela telefonen. Piss skit bajs telefon! Men som tur är så ska jag i dagarna skaffa en ny mobil. Kanske redan imorgon.

Jobbar kväll idag och visst är det lite tråkigt när jag hellre hade varit med min kärlek men hon ska ändå bara plugga ikväll och jag hade ändå bara varit kelsjuk. Så jag får kela imorgon istället när jag är ledig och hon går i skola till 12. Sen har vi hela dagen på oss! Nej nu ska jag göra mig iordning för jag ska hinna med gymmet innan halv 4... Och jag är ju en 2 timmars kille på gymmet. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0