Chokladpudding och Kärleken

Nu sitter jag en liten stund på jobbet för jag ligger ju bra till med tiden och så går jag förbi vår matsal. Skulle fan inte gjort det.. Chokladpudding till efterätt idag, och minns jag inte fel så hade Johanna ätit det innan idag. Så sagt o gjort, det sluta med att jag sluka i mig en bamse portion pudding (man är ju omtyckt av kökspersonalen)! Så nu mår jag illa istället... Jobbar denn helg också men ska ikväll ha det trevligt med min kärlek och min bror med bihang. Så jag passa på att ta ledigt imorgon bitti och tar en förmiddag nästa helg istället.

Varje stund jag är ifrån min kärlek så skriker hela min kropp efter dig! Har aldrig blivit så här känslomässig med någon förut. Hoppas så innerligt att vår framtid blir minst lika bra som tiden som varit än så länge för då ligger den vid våra fötter och kan bli hur bra som helst mitt hjärta.

- Jag måste nog köpa ett av tidernas bästa spel nu i veckan, "Gears of War 2". det kliar något hemskt i mina tummar efter det!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är lika svårt att motstå chokladpudding som det är att motstå dig, så då kan du förstå kärleken jag har till det.

2008-11-08 @ 16:55:04
URL: http://baradu.webblogg.se/
Postat av: Julia

Hemskt vad alla är inne i det där spelet, förstår inte det :-P

2008-11-10 @ 09:52:34
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0